Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
Herb Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Wtorek 25.04.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

 

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

 

1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej KW PSP w Poznaniu: kancelaria@psp.wlkp.pl

2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:

- dokumenty muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowalnego certyfikatu

- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism to:

.doc, .docx, .trf

.gif., .jpg, .png,. tif

.ods, .odt,

.pdf, .txt

.xls, .xlsx

- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB.

3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive, płyta CD lub płyta DVD.

4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.

5. W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.

Wytworzył:
Sławomir Brandt
(2014-05-05)
Udostępnił:
Sławomir Brandt
(2014-05-05 09:32:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Adam Nowaczewski
(2014-10-23 07:55:23)
 
 
ilość odwiedzin: 612816

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X